حل مشکل ضبط مکالمات گوشی های غیز آیفون
چگونه سلامت باتری گوشی‌های اندرویدی را بررسی کنیم؟
مدل‌های آیفون ۱۳ دارای باتری‌ حجیم‌تری در مقایسه با نسل گذشته هستند
بررسی تخصصی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی – Xiaоmi Redmi Note 10
iOS 15 Beta Problems : مواردی که قبل از استفاده از iOS15 باید بدانید
برنامه ادیت و ویرایش عکس و فیلم inshot نسخه کامل و هک شده – همراه با لینک دانلود
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مرورگر پافین پرو Puffin Browser Pro نسخه هک شده همراه با لینک دانلود

مرورگر Puffin Browser Pro نیاز شما را برای دسترسی به اینترنت آزاد برآورده میکند. البته با استفاده از فناوری روز ، هر مرورگری بسته به نیاز کاربران می تواند مزایای مختلفی را به همراه داشته باشد. اگر به دنبال مرورگری با سرعت دسترسی بالا هستید ، Puffin Browser Pro باید مطمئناً یکی از آنها باشد. در مدتی که برنامه های مشابه برای راه اندازی تلاش می کردند ، مرورگر پافین پرو قبلاً محتوای وب سایت را راه اندازی کرده بود. سرعت این نرم افزار تقریباً دو برابر رقیبان آن است.

سریعترین سرعتی که می توانید داشته باشید و تجربه نکرده اید

مرورگرها از منابع موجود دستگاه بهره می برند. در نتیجه ، آنها می توانند اتصالات دست و پاگیر را نجات دهند و برای حفظ آنها تلاش زیادی می کنند. با این وجود ، با وجود دستگاه های همراه ضعیف ، امکان استفاده کامل از قدرت اینترنت وجود نخواهد داشت. Puffin Browser Pro باعث می شود همه چیز با سریعترین سرعت ممکن کار کند. این اجازه می دهد تا همه دستگاه ها از سرعت دسترسی یکسانی برخوردار شوند.

منبع و لینک دانلود : https://www.phoenixmobile.store/puffin-browser-pro/

بهترین روش های حذف تبلیغات در مرورگر کروم و فایرفاکس

همه ما هنگام کار با اینترنت، تبلیغات جور واجور و متنوع در همه زمینه ها را مشاهده می کنیم. این تبلیغات در اکثر مواقع باعث حواسپرتی و اذیت چشمان کاربران می گردند. روشهای زیادی برای حذف اینگونه تبلیغات وجود دارند که می توان براحتی آنها را بکار برد. در ادامه این مطلب، بهترین و ساده ترین روش های حذف تبلیغات در مرورگر کروم و فایرفاکس را به شما آموزش می دهیم.

بخش 1: بهترین روش در گوشی موبایل با اپلیکیشن Adclean

مرورگرهای موزیلا و کروم خودشان به صورت پیش فرض تبلیغات مزاحم را بلاک می کنند و نیاز به تنظیمات خاصی نیست. اما بسیاری از تبلیغات را نمی توانند یا نمی خواهند حذف کنند.

بهترین روش برای گوشی های اندرویدی استفاده از اپلیکیشن های حذف تبلیغات در سراسر گوشی ست (در همه بخش های گوشی تبلیغات را بلاک می کنند اما باید اپلیکیشن همیشه باز باشد).

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.