WhatsApp در حال آماده سازی آپدیت جدید خود است

انتشار اخبار موبایل و تکنولوژی فونیکس

حل مشکل ضبط مکالمات گوشی های غیز آیفون
چگونه سلامت باتری گوشی‌های اندرویدی را بررسی کنیم؟
مدل‌های آیفون ۱۳ دارای باتری‌ حجیم‌تری در مقایسه با نسل گذشته هستند
بررسی تخصصی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی – Xiaоmi Redmi Note 10
iOS 15 Beta Problems : مواردی که قبل از استفاده از iOS15 باید بدانید
برنامه ادیت و ویرایش عکس و فیلم inshot نسخه کامل و هک شده – همراه با لینک دانلود
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

WhatsApp در حال آماده سازی آپدیت جدید خود است

به گزارش سایت تچرندر واتس آپ در حال شفاف سازی موضوعی با عنوان WhatsApp and privacy است. از زمان انتشار خبر دسترسی واتس آپ به اطلاعات کاربران و احتمال استفاده این شرکت که توسط مجموعه فیس بوک خرییداری شده است خبر ساز شد. این مساله حساسیت کاربران و خبرنگاران عرصه تکنولوژی را بر انگیخته است. اما در ابتدا باید اضافه کنیم که این بروزرسانی در راستای برخی شفاف سازی هاست. این شرکت در نظر دارد با ایجاد تغییراتی در قوانین حریم خصوصی کاربران به این مباحث خاتمه دهد. این مجموعه اطلاعاتی که اخیرا پخش شد را “اطلاعات غلط” می داند. این شرکت بر حفظ تعهد خود در حفظ اطلاعات کاربران رمزگذاری اطلاعات و ارائه خدمات رایگان تاکید دارد.

در این مورد بیشتر بخوانید :

پیام رسان واتساپ و بهترین جایگزین برای آن

وبلاگ واتس آپ

در وبلاگ واتس آپ چنین توضیحی در مورد WhatsApp and privacy به چشم می خورد : ” امروز ما در حال به اشتراک گذاشتن و شفاف سازی چگونگی درخواست اطلاعات کاربران و سیاست های حریم خصوصی هستیم.”

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

رفع مشکل عدم نمایش تصاویر WhatsApp در گالری

WhatsApp ابزاری عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ها با دوستان و خانواده است. در نتیجه عکس ها و فیلم های زیادی را در این برنامه دریافت می کنیم. از آنجا که مشاهده این عکس ها و فیلم ها به طور مستقیم درWhatsApp چندان خوشایند نیست معمولا از گالری استفاده می کنیم. اما گاهی تصاویر WhatsApp در گالری نمایش داده نمی شوند.

این مشکل در اندروید (سامسونگ، Mi ، هواوی، وان پلاس و …) و آیفون رخ می دهد و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. قابل ذکر است که واتساپ در مدیریت تصاویر در اندروید و آیفون به طور متفاوت عمل می کند.

در ادامه به نحوه نمایش تصاویر WhatsApp در گالری در Android و iPhone می پردازیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.