موبایل سری 12 آیفون را بیشتر بشناسیم

انتشار اخبار موبایل و تکنولوژی فونیکس

حل مشکل ضبط مکالمات گوشی های غیز آیفون
چگونه سلامت باتری گوشی‌های اندرویدی را بررسی کنیم؟
مدل‌های آیفون ۱۳ دارای باتری‌ حجیم‌تری در مقایسه با نسل گذشته هستند
بررسی تخصصی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی – Xiaоmi Redmi Note 10
iOS 15 Beta Problems : مواردی که قبل از استفاده از iOS15 باید بدانید
برنامه ادیت و ویرایش عکس و فیلم inshot نسخه کامل و هک شده – همراه با لینک دانلود
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

موبایل سری 12 آیفون را بیشتر بشناسیم

iPhone 12 Series نسل جدید این شرکت را بیشتر بشناسیم . در این متن می خواهیم هر چهار گوشی را بررسی کنیم. هدف ارائه مطالبی در مورد این گوشی هاست و این که کدام گوشی می تواند برای ما مناسب باشد. توجه داشته باشد که توجه متن در مورد گوشی های آیفون سری 12 بدون در نظر گرفتن برچسب قیمتی آن نسبت به دیگر شرکت هاست. تک تک این محصولات در صفحات مجزا بررسی شده است که می توانید از لینک های زیر آنها را بررسی و مرور کنید.

طراحی و بدنه

هر چهار گوشی از سری 12 آیفون طراحی مشابهی دارند . اما از نظر رنگ بندی و اندازه صفحه نمایش تفاوت آنها زیاد هست. کمترین وزن برای آیفون مینی با 135 گرم و بیشترین وزن 225 گرم برای آیفون 12 پرو مکس است. دو گوشی مینی و 12 فریم آلومنیومی دارند اما فریم در آیفون 12 پرو و پرو مکس از جنس استیل است. هر چهار گوشی گواهی IP68 دارند و در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم هستند. البته برای آب تا عمق شش متر و به مدت 30 دقیقه. ماموریت حفاظت از هر چهار گوشی بر عهده گوریلا گلس است.

 

ادامه مطلب را از لینک مقابل دنبال کنید: https://www.phoenixmobile.store/iphone-12-series/

چگونه می توان آیفون را هک کرد؟

Apple کنترل شدیدی بر نرم افزار و سخت افزار دارد که نتیجه آن ایجاد یک دستگاه ایمن است. با این حال ، موارد خاصی می توانند امنیت آیفون شما را به خطر بیندازند. بیایید بیشتر به آنها بپردازیم و بفهمیم چه چیزی می تواند بر امنیت آیفون (وتجربه کاربری) شما تأثیر بگذارد:

1-جیلبریک

اگر دستگاه خود را جیلبریک کنید یا یک enterprise developer account اجرا کنید این گزینه را دارید که برنامه ها را خارج از App Store نصب کنید. این ممکن است (ناآگاهانه) باعث ایجاد برنامه های مخربی در آیفون شما شود. خلاصه اینکه هرگز جیلبریک نکنید!

آموزش کامل اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.